Wednesday 22 October 2014

Minuman Tenaga Pilihan Superbibik

Teks dan gambar : Iszuraini Ismail
 
Assalamualaikum w.b.t,
 
Salam ceria dan selamat berlibur bersempena cuti deepavali dan sambutan maal hijrah sabtu ini.
 
Harini nak bercerita tentang satu minuman best pilihan hati. Iaitu Shaklee Performance Drink. Minuman pilihan ahli angkasawan dan para atlet. Juga minuman kegemaran pilihan 'supermoms' dan 'superbibik'.
 
Semalam, bibikku ada maklumkan yang 'air oren tenaga' tu dah habis. Jadi, faham-faham sahaja lah ya. Bagus! Laju betul sebekas air performance tu dibancuh dan diminum. Saya suka. Anak-anak saya suka. Bibik lagi lah suka.
 
Apa yang hebatnya air minuman ini ya? Kerana rasanyakah? Kerana khasiatnyakah? Baiklah kalau nak tahu, komponen elektrolit penting seperti sodium, chloride, magnesium, kalsium, dan potasium nya membantu mengekalkan cecair di dalam badan serta membekalkan tenaga berpanjangan dan daya ketahanan badan. Oh, Patutla superbibik sangat suka. Walaupun kerja angkat-mengangkat barang yang berat-berat dalam rumah ni, slumber and steady jer bibik buat. Hebat. Sangat sesuai bagi mereka yang aktif dalam kerja harian.
 
Air performance ini enak diminum begitu sahaja dengan segelas air kosong atau boleh dicampurkan bersama minuman lain. Lazat diminum pada bila-bila masa sahaja dan di mana-mana jua. 
 
Ingin tahu lebih lanjut tentang produk? Atau berminat untuk tempahan? Hubungi saya ya.
 
info/order : Iszuraini Ismail
sms/wa : 017.677.2416
emel : iszuraini@hotmail.com
iszurainiismail.blogspot.com
 
Sekian, nantikan lagi entri lain berkenaan produk shaklee yang akan saya kongsikan ya. Salam hannan dan hannah dari saya.
 

No comments:

Post a Comment