Thursday 2 October 2014

Ini Protin Bukan Sebarang Protin, Ini Protin Tinggi Kualiti.

Teks : Iszuraini Ismail
Gambar : Shaklee Malaysia
 
Assalamualaikum w.b.t,
 
Apakah kelebihan dan kebaikan protin? Pengambilan protin dapat membantu dalam menghasilkan sel baru dengan menyingkirkan sel mati dan sel lama dalam tubuh kita. Badan kita terdiri daripada sel. Daripada sel membentuk tisu. Kemudian, daripada tisu membentuk organ. Daripada organ membentuk sistem.
 
Sel >> Tisu >> Organ >> Sistem
 
Protin merupakan makanan kepada sel. Sekiranya sel mendapat cukup protin ditambah dengan protin yang bagus, sel yang sihat akan mudah terbentuk bagi menggantikan sel yang lama dan mati. Keperluan protin yang mencukupi dikatakan sebagai kunci kesihatan yang optimum. Bagaimana pula ingin pastikan protin pilihan kita adalah yang terbaik dan tinggi kualiti?
 
Ya, ini protin pilihan saya iaitu ESP (Soy Protein Isolate Powder) keluaran Shaklee. Maklumat lanjut tentang ESP Shaklee di sini.
 
Pengambilan ESP secara rutin harian, dapat memberikan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar sesuai bagi mereka yang gastrik mahupun yang ingin berdiet. Bukan itu sahaja, ESP juga sangat sesuai bagi wanita yang ingin mencantikkan kulit wajah yang kusam dan mahukan kulit yang anjal kerana protin membantu menggantikan sel lama yang telah mati pada lapisan kulit. Bagi pengalaman saya pula, sepanjang tempoh kehamilan dan menyusukan anak-anak saya, ESP sangat membantu dalam menghasilkan susu yang banyak malah mencukupi buat anak-anak saya. Alhamdulillah.
 
Ini promosi dari Shaklee Malaysia untuk bulan ini (01-31 Oktober 2014)
 
Jadi dengan adanya promosi istimewa daripada Shaklee pada bulan ini iaitu dengan setiap pembelian 6  canister ESP akan diberikan percuma 1 canister ESP. Sudah pasti sangat menarik, dan saya tidak akan lepaskan peluang untuk memborongnya kali ini. Bagi anda sesiapa jua yang mahu mencuba atau sama-sama mahu menikmati rasa ESP yang enak dan lazat penuh kebaikan ini dengan tawaran dan harga yang istimewa, boleh dapatkan menerusi saya juga. 
 
Salam Hannan & Hannah dari saya.

No comments:

Post a Comment