Tuesday 11 November 2014

Pengedar Sah Shaklee Anda di Ampang, Ulu Klang, KLCC

Teks & Gambar : Iszuraini Ismail
 
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua teman dan rakan kenalan sekalian.
 
Saya ingin kongsikan kebaikan produk SHAKLEE kepada anda semua kerana saya juga adalah pengguna seperti anda. Mungkin bagi yang baru mengenali dan kepada yang masih belum mengetahui, saya adalah Pengedar Sah Shaklee Di Ampang, Ulu Klang, dan KLCC.

Namun tidak terhad di sini sahaja kerana hampir 90% pelanggan saya adalah mereka dari alam maya seluruh Malaysia. Normal mode of delivery adalah melalui Pos Laju atau GDEX.

Di sini diantara senarai supplement yang disediakan bagi tujuan :-

  • Set Kesihatan Optimum
  • Set Ibu Menyusu
  • Set Ibu Berpantang
  • Set Ibu Mengandung
  • Set Untuk Kecantikan Kulit
  • Set Bagi Masalah Berat Badan
  • Set Kesuburan
  • Set Untuk Anak Pintar dan Kurang Selera Makan
  • Set Suami Isteri

Dan banyak lagi sesuai untuk sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan optimum seperti dikalangan warga emas, untuk pelajar, dan sebagainya.

Hakikatnya tidak penting di mana saya berada. Paling penting anda mendapat pesanan anda dengan selamat dan terjamin. Bagi yang membuat pesanan dari saya, akan saya berikan panduan dan konsultasi secara percuma secara berterusan selagi anda membuat belian dengan saya. Saya percaya kita membeli dari orang yang kita beri kepercayaan dan bukan atas dasar kasihan semata-mata.


No comments:

Post a Comment