Friday 7 November 2014

Khasiat Sebotol Minyak Ikan Pilihan Seisi Keluarga

Teks : Iszuraini Ismail
Gambar : Shaklee Malaysia
 
Assalamualaikum w.b.t,
Salam jumaat sekalian teman. Sudah separuh hari berlalu untuk hari jumaat hari ini. Selesaikan bacaan al-kaahfi ya kawan semua. Semoga kita sama-sama terlindung daripada fitnah.
 
Baiklah, berita gembira yang hampir ramai sudah pun tahu. Tapi masih belum terlewat juga pada yang belum tahu tu. Apakah beritanya tu kan? Apalagi kalau bukan berita kegembiraan tentang promosi minyak ikan terbaik iaitu Omega Guard Shaklee.
 
Kenapa saya katakan ianya minyak ikan terbaik? malah pilihan seisi keluarga ya. Kalau saya? Ya, saya dan seluruh ahli keluarga saya turut makan Omega Guard Shaklee ini tau.
Di sini, saya kongsikan antara kebaikan dan fungsi Omega Guard Shaklee ini.
 
~Siapa yang memerlukan Omega Guard~
•Ibu hamil bagus untuk perkembangan otak bayi dalam kandungan, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan.
 
•Ibu menyusu bagus  untuk perkembangan otak bayi yang menyusu.
 
•Kanak-kanak (Usia 0-6tahun adalah peringkat umur yang sangat kritikal dimana pertumbuhan otak yang pintar perlukan makanan yang kaya dengan asid lemak Omega 3, DHA dan EPA juga bagus untuk sistem imunisasi kanak-kanak,asma,eczema)
 
•Individu yang ingin mengawal berat badan (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat).
 
•Individu yang ingin meningkatkan kepekaan, daya ingatan, dan kecekapan kerja.
 
•Lelaki yang mementingkan kesihatan - memelihara dari penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis dan byk lagi
 
•Wanita yang mementingkan kecantikan (flawless skin) dan kesihatan (tulang dan sendi).
 
Sungguh banyak kelebihan dan kepentingan Omega Guard ini pada seluruh peringkat umur. Nanti saya kongsikan lagi bagaimana minyak ikan ini sangat digemari anak-anak saya.
 
 
 
Sekian dahulu untuk kali ini. Salam Hannan dan Hannah dari saya.
 

No comments:

Post a Comment